הזמנות בתערוכה - קולקציה


מערכת להזמנות בתערוכה
מערכת לקבלת הזמנות ממוחשבות בתערוכה / קולקציה באמצעות מסופונים ניידים
תהליך העבודה במערכת ממוחשב לחלוטין, ואינו דורש שימוש בניירת, או הקלדות למחשב.
סוכן המכירות פותח הזמנות ממוחשבות במסופון ע"י סריקת ברקוד ו/או שימוש במקשי המסופון.
נתוני ההזמנה נצברים במסופון, ובסיומה מועברים למחשב. במחשב ניתן להדפיס את ההזמנה,
ולעדכן את צבר ההזמנות ומלאי הפריטים במערכת.
ניתן גם לצבור מספר הזמנות במסופון ולהעבירן למחשב בצורה מרוכזת.

המערכת כוללת מימשקים לעבודה עם כל תוכנות ה-ERP, ועם התוכנות לניהול שיווק ומלאי כולל: חשבשבת, פיננסית, גזית, תמר, ריטליקס ועוד.

הזמנות בתערוכה עם מסופון


יתרונות המערכת
מיחשוב מלא של כל תהליך קבלת ההזמנות.
עבודה במסופון מול נתוני המערכת: מחירים ולקוחות.
הצגת נתונים וסיכומים לסוכן במהלך ביצוע ההזמנה.
עבודה נוחה ויעילה לסוכני המכירות וללקוחות.
עדכון מיידי של נתוני ההזמנות המצטברות במערכת.
חסכון בזמן, ומניעת טעויות, בכל שלבי העבודה.
מימשקים מותאמים למערכות המלאי של החברה.
ניתן להשכיר את המסופונים לתקופת התערוכה.